Ubrzo nakon što su procurele slike sa novim Moto Guzzi modelima za 2012, Piggio grupacija se oglasila prvim oficijalnim podacima. Na njihov press-release sajt postavljene su slike, doduše ne mnogo bolje od onih prethodno procurelih, ali to su nadomestili prvim kratkim tehničkim opisom novih modela.
Prototip nove Californie nosi poprečno postavljen V-Twin motor, sa cilindrima pod uglom od 90 stepeni i zapreminom od 1400 kubika. Sve ostale komponente, točkovi, kočnice i ogibljenje, su takođe potpuno novi i reklo bi se, na osnovu slika, da se radi skupim komponentama iz najviše klase.
Ja lično nisam siguran da li se radi o dizajnerskoj začkoljici ili o nečem drugom, ali na nekim forumima se raspravlja i sledećem: - Da li to California nosi hladnjak za ispred mašine ? Vodeno hlađenje ?
Moto Guzzi V7 Scrambler oslanja se na isti ram kao i V7 Classic i motor od 750 kubika i aludira na Guzzi-jev model 175 Lodola iz 1960. godine.
Iako su slike na njihovom sajtu u lošijoj rezoluciji, očigledno da su novinari iz većih svetskih medijskih kuća koje se bave motociklima dobili i slike najboljem mogućem kvalitetu.
Najbolje slike koje sam pronašao pojavile su se na MotorcycleUSA.com, možete pogledati i njihov izveštaj.
Pored ovih našao sam i još dve solidne slike.
Najbolje da slike otvorite u novom tabu, ili ih otvorite u pravom programu za pregled slika.
Priznajem da mi nova California izgleda fantastično... Harley Davidson bi trebalo malo da se ugleda na Guzzi. ;)
Pre svega bih zeleo da ti se zahvalim na detaljnim objasnjenjima i upucivanju. Radis ovo veoma dobro. Sa tobom je lakse doci do izbora motora a cini mi se da i edukativno delujes na novajlije u svetu motora! Svaka cast!
OdgovoriIzbrišiCarlo